W. van Lit Administratie en belastingadvies
Sinds 1994

Na jaren ervaring opgedaan te hebben in het vakgebied, besloot dhr. W. van Lit in 1994 een eigen kantoor te starten. De eerste drie jaar werd vanuit huis gewerkt, maar aangezien de werkzaamheden bleven toenemen, werd in 1997 besloten tot de bouw van een afzonderlijk kantoor.

Het dichtbij huis werken was bijzonder goed in de smaak gevallen. En daarom werd het kantoorpand gebouwd naast de woning. Tot op de dag van vandaag wordt vanuit daar de klant ondersteund op allerlei gebieden van financiële dienstverlening.

Ervaring en betrokkenheid 

Al meer dan 35 jaar werkzaam in het vakgebied waarvan 20 jaar met een eigen kantoor, dat resulteert in bijzonder veel ervaring met alles omtrent ondernemerschap en financiële dienstverlening. Zowel eigenaar als medewerkers zijn échte vakmensen met jarenlange ervaring.

Uit de jarenlange ervaring weet W. van Lit Administratie en belastingadvies precies waar de klant behoefte aan heeft, namelijk: Een ervaren en betrokken deskundige bij de onderneming van de klant, voorzien van de beste tools. Het klantenbestand bestaat voor een groot deel uit handels- en productiebedrijven en dienstverlenende organisaties uit het midden- en kleinbedrijf.

Samenwerkingen

Op projectbasis werken wij samen met verschillende specialisten. Hierdoor kunnen wij de allerbeste kwaliteit leveren. Een goed voorbeeld daarvan is de regelmatige samenwerking met registeraccountant Willem van Lit MSc van VAN LIT Financial Services. De samenwerking met de verschillende expertises resulteert in het feit dat we veel kennis tot onze beschikking hebben. Hiermee hebben we al veel klanten van de beste adviezen kunnen voorzien.

Op het gebied van online marketing en websiteontwikkeling werken wij nauw samen met COMMAR Reclame. Onze partner om ook bij u onder de aandacht te komen.

W. van Lit. Accountantskantoor in Goes, accountant in Zeeland

W. van Lit Administratie en belastingadvies
Ervaren en betrokken